АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ КАПІТАЛУ БРЕНДІВ РОЗДРІБНОГО РИНКУ НАФТОПРОДУКТІВ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ БРЕНДУ "ОККО")

Authors

  • О. Я. Малинка

Keywords:

brand, brand equity, brand equity formation process, brand management.

Abstract

Brand equity formation process, as a constituent of the target sub-system of
the theoretical model of brand equity management process, based on the brand "DNA"
conception, is considered. The features of theformation process of equity of brand "OKKO",
which belongs to concern "Galnaftogaz", are analysed.

References

1. Келлер К. Л. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и
управление марочным капиталом / Келлер К.Л. [2-е изд.] ; пер. с англ. – М. : Издательский
дом "Вильямс", 2005. – 704 с.
2. Малинка О. Я. “ДНК” бренду як система збереження, відтворення і передачі
інформації до споживача та її концептуальна модель / О. Я. Малинка // Маркетинг в
Україні. – 2006. – №1 (35). – С. 34 – 38.
3. Малинка О. Я. Позиціонування брендів на роздрібному ринку нафтопродуктів
України / О. Я. Малинка, А. О. Устенко // Науковий вісник Івано-Франківського
національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в
нафтовій і газовій промисловості. – № 2 (2), 2010. – С. 80 – 84.
4. Малинка О. Я. Теоретична модель процесу управління капіталом бренду / О.
Я. Малинка // Вісник Хмельницького національного університету. – 2007. – № 5, Т.3 (100).
– С. 239 – 244.
5. Okko.ua : матеріали сайту [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://okko.ua

Published

2018-05-05

How to Cite

Малинка, О. Я. (2018). АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ КАПІТАЛУ БРЕНДІВ РОЗДРІБНОГО РИНКУ НАФТОПРОДУКТІВ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ БРЕНДУ "ОККО"). Scientific Bulletin of Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil and Gas (Series: Economics and Management in the Oil and Gas Industry), 2(4), 62–71. Retrieved from https://eung.nung.edu.ua/index.php/ecom/article/view/85

Most read articles by the same author(s)