Важливість впровадження стратегічного контролю на підприємствах та організаціях споживчої кооперації
Ключові слова:
стратегія, контроль, стратегічний контроль, споживча кооперація.Анотація
У статті досліджено та визначено сутність терміну «стратегічний контроль». Обґрунтовано важливість існування стратегічного контролю на підприємствах та організаціях споживчої кооперації України. Визначено місце стратегічного контролю в системі управління підприємствами та організаціями споживчої кооперації України. Досліджено проблему впровадження стратегічного контролю на підприємствах та організаціях споживчої кооперації. Наведено загальну модель здійснення стратегічного контролю на підприємствах та організаціях споживчої кооперації.
Посилання
2. Кушнір Н.Б. Сутність і принципи стратегічного аналізу та його місце в системі стратегічного управління підприємством / Н.Б. Кушнір, В.С. Артюшок // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. – 2009. – Випуск 4 (48). – Секція «Економіка». – Частина 1. – С. 211-216.
3. Мачкур Л. А. Інформаційно-аналітичне забезпечення стратегічного контролю діяльності підприємств в умовах трансформації економіки: дис. … канд. економ. наук: 08.02.03 / Л. А. Мачкур; Львів. Нац.. ун-т ім. І.Франка. – Львів, 2003. – 233 с.
4. Мішеніна Н. В. Стратегічне управління підприємством / Н. В. Мішеніна, Є. В. Коваленко // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://sumdu.telesweet.net/doc/lections/ Strategichne-upravlinnya-pidpriem-stvom/23414/index.html.
5. Петришин Н.Я. Принципи формування та реалізації технології стратегічного планування на машинобудівних підприємствах / Н.Я. Петришин, Т.В. Федак // Науковий вісник НЛТУ України. – 2009. – Вип. 19.11. – С.209-213.
6. Редченко К. І. Концептуальні основи розвитку контролю на стратегічному рівні управління підприємством / К. І. Редченко // Міжнародний збірник наукових праць / Випуск 3 (21). – С. 324-333.
7. Шершньова З. Є. Стратегічне управління: підручник / З. Є. Шершньова. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2004. – 699 с.
8. Якимчук Л.М. Суть, завдання та принципи здійснення стратегічного контролю на підприємстві / Л.М. Якимчук, В.М. Чубай // Економічні науки. – Серія «Облік і фінанси». – Випуск 9 (33). – Ч. 3. – 2012.
9. Edwards R. Strategic control will help small businesses survive / Edwards R., W.Lafief // [Електронний ресурс]/. – Режим доступу: http://www.sbaer.uca.edu/research/ssbia/1193/pdf/04.pdf.
10. Bengtsson J. Measures under pressure: applicable types of performance measurements for strategy implementation at KappAhl and Skandia AFS / J. Bengtsson, J. Jung. – Goteborg: Goteborg University, Graduate Business School, School of Economics and Commercial Law, 1999. – 102 p.
11. Merchant K.A. Modern management control systems: text and cases / K.A. Merchant. – Upper Saddle River : Prentice Hall, 1998. –852 c.
12. Neely A. Why measurement initiatives fail / A. Neely, M. Bourne // Measuring Business Excellence. – 2000. – April. – P. 3-6.
13. Pearce J. A. Strategic management: formulation, implementation, and control / J.A. Pearce, R.B. Robinson. – Chicago: Irwin, 1995. – P.950.
14. Schendel D. Strategic Management: A new view of business policy and planning / D.Shendel, Ch.Hofer// Boston Little&Brown. – 1979. – P. 12-19.
15. Yavitz B. Strategy in Action / B. Yavitz, W.H. Newman. – New York : Free Press, 1984. – 284 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative CommonsCC BY-NC-SA (https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/), яка дозволяє іншим редагувати, вносити зміни і брати за основу для своїх творів цей твір некомерційним чином, поки автори похідних творів вказують авторів як авторів оригіналу і ліцензують свої твори на тих самих умовах;
- Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо не ексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі;
- Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи.