Важливість впровадження стратегічного контролю на підприємствах та організаціях споживчої кооперації

Автор(и)

  • М. І. Семенів

Ключові слова:

стратегія, контроль, стратегічний контроль, споживча кооперація.

Анотація

У статті досліджено та визначено сутність терміну «стратегічний контроль». Обґрунтовано важливість існування стратегічного контролю на підприємствах та організаціях споживчої кооперації України. Визначено місце стратегічного контролю в системі управління підприємствами та організаціями споживчої кооперації України. Досліджено проблему впровадження стратегічного контролю на підприємствах та організаціях споживчої кооперації. Наведено загальну модель здійснення стратегічного контролю на підприємствах та організаціях споживчої кооперації.

Посилання

1. Вейсброд В. Н. Оперативный учет и контроль в коммерческих учреждениях. Методика – техника – организация / В. Н. Вейсброд, В. В. Цубербиллер. – М.: НКРСИ, СССР, 1926. – 86 с.
2. Кушнір Н.Б. Сутність і принципи стратегічного аналізу та його місце в системі стратегічного управління підприємством / Н.Б. Кушнір, В.С. Артюшок // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. – 2009. – Випуск 4 (48). – Секція «Економіка». – Частина 1. – С. 211-216.
3. Мачкур Л. А. Інформаційно-аналітичне забезпечення стратегічного контролю діяльності підприємств в умовах трансформації економіки: дис. … канд. економ. наук: 08.02.03 / Л. А. Мачкур; Львів. Нац.. ун-т ім. І.Франка. – Львів, 2003. – 233 с.
4. Мішеніна Н. В. Стратегічне управління підприємством / Н. В. Мішеніна, Є. В. Коваленко // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://sumdu.telesweet.net/doc/lections/ Strategichne-upravlinnya-pidpriem-stvom/23414/index.html.
5. Петришин Н.Я. Принципи формування та реалізації технології стратегічного планування на машинобудівних підприємствах / Н.Я. Петришин, Т.В. Федак // Науковий вісник НЛТУ України. – 2009. – Вип. 19.11. – С.209-213.
6. Редченко К. І. Концептуальні основи розвитку контролю на стратегічному рівні управління підприємством / К. І. Редченко // Міжнародний збірник наукових праць / Випуск 3 (21). – С. 324-333.
7. Шершньова З. Є. Стратегічне управління: підручник / З. Є. Шершньова. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2004. – 699 с.
8. Якимчук Л.М. Суть, завдання та принципи здійснення стратегічного контролю на підприємстві / Л.М. Якимчук, В.М. Чубай // Економічні науки. – Серія «Облік і фінанси». – Випуск 9 (33). – Ч. 3. – 2012.
9. Edwards R. Strategic control will help small businesses survive / Edwards R., W.Lafief // [Електронний ресурс]/. – Режим доступу: http://www.sbaer.uca.edu/research/ssbia/1193/pdf/04.pdf.
10. Bengtsson J. Measures under pressure: applicable types of performance measurements for strategy implementation at KappAhl and Skandia AFS / J. Bengtsson, J. Jung. – Goteborg: Goteborg University, Graduate Business School, School of Economics and Commercial Law, 1999. – 102 p.
11. Merchant K.A. Modern management control systems: text and cases / K.A. Merchant. – Upper Saddle River : Prentice Hall, 1998. –852 c.
12. Neely A. Why measurement initiatives fail / A. Neely, M. Bourne // Measuring Business Excellence. – 2000. – April. – P. 3-6.
13. Pearce J. A. Strategic management: formulation, implementation, and control / J.A. Pearce, R.B. Robinson. – Chicago: Irwin, 1995. – P.950.
14. Schendel D. Strategic Management: A new view of business policy and planning / D.Shendel, Ch.Hofer// Boston Little&Brown. – 1979. – P. 12-19.
15. Yavitz B. Strategy in Action / B. Yavitz, W.H. Newman. – New York : Free Press, 1984. – 284 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-21

Як цитувати

Семенів, М. І. (2015). Важливість впровадження стратегічного контролю на підприємствах та організаціях споживчої кооперації. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (серія «Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості», 2(12), 151–154. вилучено із https://eung.nung.edu.ua/index.php/ecom/article/view/130