ВИСТАВКОВА ІНДУСТРІЯ: СУЧАСНІ ЕКОНОМІЧНІ ТРЕНДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ МАЙБУТНЬОГО
DOI:
https://doi.org/10.31471/2409-0948-2022-1(25)-162-171Ключові слова:
Ключові слова: виставкова індустрія, віртуальні виставки, міжнародні компанії, бізнес-середовище, онлайн-платформа.Анотація
Метою дослідження є оцінка сучасних економічних трендів та перспектив майбутнього розвитку виставковової індустрії. Теоретико-методологічною основою дослідження були наукові праці вітчизняних та зарубіжних авторів з питань фінансування соціального розвитку за допомогою інноваційних технологій, ресурси Internet.
У дослідженні використано сукупність загальних і спеціальних наукових методів і підходів, у тому числі: монографічний – у літературному огляді досліджуваної проблеми; системного і структурного аналізу – в трактуванні сутності віртуальних виставок, виставок-вебінарів, гібридних виставок як новітніх форм проведення виставкових заходів; метод обробки та аналізу результатів опитування для визначення найбільш впливових факторів на активізацію виставкової діяльності в світі; метод логічного узагальнення, системний метод, метод порівнянь, що дозволило забезпечити концептуальну єдність дослідження.
Автором визначено, що виставкова індустрія разом із ширшою спільнотою індустрії живих подій (MICE) була першою, на кого вплинули карантинні вимоги скасування заходів та повне закриття бізнесу. Досліджено, що в даний час віртуальні події виконують важливу функцію заміщення, але іноді мають значно меншу ефективність, ніж реальні виставки. Автор доводить, що в сучасних умовах організатори виставок використовують різні види інформаційних технологій, які дозволяють підвищувати ефективність управління заходами, збирають, зберігають і структурують інформацію, що отримується учасниками і організаторами, знижують витрати на проведення виставкових заходів. Серед новітніх видів виставкових заходів досліджено: віртуальні виставки, виставки-вебінари, гібридні виставки. Для подальшого перспективного розвитку виставкової індустрії необхідне фінансування відповідних інформаційних програм, пошук партнерів, інвестиції в цифрові пропозиції.
Посилання
Бойчук І. В. Особливості комунікаційних складових виставково-ярмаркової діяльності. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2018. Вип. 3. С. 101-107.
Головчук Ю.О., Середницька Л.П. Виставково-ярмаркові заходи як складові формування партнерських відносин. Агросвіт. 2020. № 4. С. 91-98.
Кінаш І.П. Політика розвитку виставкової інфраструктури в Україні. Бізнес-інформ. 2013. № 3. С. 358–361.
The global exhibition industry is of major economic importance. URL.: https://www.ufi.org/industry-resources/global-exhibitions-day/exhibitions-are-a-large-global-industry
European Exhibition Industry Alliance. URL.: https://www.exhibition-alliance.eu/
Міжнародний виставковий центр. URL.: https://www.iec-expo.com.ua/novini2/4702-pod-ji-v-tsifrovomu-format.html
Positive signs regarding a quick recovery for the exhibition industry in 2021. URL.: https://www.hortidaily.com/article/9288082/positive-signs-regarding-a-quick-recovery-for-the-
Віртуальні виставки: долучаємося до тренда. URL.: https://raiffeisen.ua/biznesu/blog/virtualni-vistavki-doluchayemosya-do-trenda
World Expo. URL.: https://worldexpo.pro
Hosted Buyers program. URL.: https://www.hostedbuyers.eu/en
На Warsaw Food Expo Україна представлена рекордною кількістю компаній. URL.: https://agroportal.ua/
CosmoProf Bologna. URL.: https://www.cosmoprof.com/en/
Danfoss впроваджує новий досвід у віртуальній події Cooling United Live. URL.: https://www.danfoss.com/uk-ua/about-danfoss/events/dcs/danfoss-cooling-united-live.
Kyivfashion. URL.: https://www.kyivfashion.kiev.ua
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative CommonsCC BY-NC-SA (https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/), яка дозволяє іншим редагувати, вносити зміни і брати за основу для своїх творів цей твір некомерційним чином, поки автори похідних творів вказують авторів як авторів оригіналу і ліцензують свої твори на тих самих умовах;
- Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо не ексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі;
- Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи.