THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGY INDUSTRY 4.0 "INTERNET OF THINGS" IN E-COMMERCE
DOI:
https://doi.org/10.31471/2409-0948-2020-2(22)-81-86Ключові слова:
електронна комерція, "Інтернет речей", інформаційні технології, індустрія 4.0.Анотація
Метою дослідження обрано аналіз особливостей використання інформаційних технологій індустрії 4.0 "Інтернет речей" в електронній комерції. У дослідженні висунута гіпотеза про те, що застосування технологій Індустрії 4.0 сприяє розвитку сучасного маркетингу, аналізу даних і забезпечує безпеку транзакцій між споживачами на онлайн-платформах, що є драйвером створення інноваційних бізнес-моделей, які, в свою чергу, забезпечують ефективний розвиток бізнесу і електронної комерції.
У результаті дослідження визначено, що технології "Інтернету речей", великі дані та аналітичні можливості стали невід'ємною частиною розвитку роздрібної торгівлі на сучасному етапі. Завдяки технічному прогресу в економічній системі, орієнтованої на споживача, учасники ринку можуть взаємодіяти з клієнтами за допомогою більш різноманітних і ефективних засобів. Крім того, підприємства в економічній системі також можуть оптимізувати свою діяльність і управління, розподіляти і ефективно використовувати ресурси на основі споживчого попиту і швидко та точно задовольняти визначений попит за рахунок пропозиції оптимальних товарів і послуг. Зроблено висновок про те, що, будучи драйверами безперервних інновацій та трансформації роздрібної індустрії, підприємства повинні розглядати технологічні інновації Індустрії 4.0 неупереджено і активно застосовувати їх в своїх стратегічних перетвореннях. При цьому дуже важливо інвестувати в маркетинг, а також в дослідження та інновації, щоб домогтися більш швидкого зростання і зайняти більш тверду позицію на ринку електронної комерції.
Виявлено сучасні бізнес-моделі електронної комерції із застосуванням технологій Індустрії 4.0, що сприяють розвитку сучасного маркетингу, аналізу даних і безпечних відносин між споживачами на онлайн-платформах. Технології Індустрії 4.0 є драйвером створення інноваційних бізнес-моделей, які дають можливість розвитку бізнесу.
Посилання
Industry 4.0. Challenges and Solutions for the Digital Transformation and Use of Exponential Technologies. (2020). Deloitte. Available at: https://www2.deloitte.com/ ch/en/pages/manufacturing/articles/manufacturing-study-industry-4.html#
Industrie 4.0. Smart Manufacturing for the Future (2013). Berlin: Germany Trade and Invest Gesellschaft für Außenwirtschaft und Standortmarketing mbH, 39 p.
Internet of Things: Next major disruptor for retail (2013). Available at: http://www.the–future–of–commerce.com
Duginecz G. V. (2018). Koncepciya "Internet rechej" v globalnomu vyrobnycztvi: dosvid dlya Ukrayiny [The concept of "Internet of Things" in global production: experience for Ukraine]. Ekonomika i region [Economy and region]. № 1(68). P. 127–133. Available at: http://journals.pntu.edu.ua/eir/article/view/1024.
Opanasyuk V. (2017). Іndustrіya 4.0: mіstse Ukraіni v mіzhderzhavnіy kooperatsіі і spetsіalіzatsіya [Industry 4.0: Ukraine's place in interstate cooperation and specialization]. Naukovі zapiski Natsіonalnogo unіversitetu "Ostrozka akademіya". Serіya "Ekonomіka" [Scientific notes of the National University "Ostroh Academy". "Economy" Series]. № 4(32). P. 67-71.
E-Commerce Impacts Global Trade (2018). Available at: https://globalshippersalliance.org/wp-content/uploads/2018/03/2017_AAEI_e-Commerce-BenchmarkReport.pdf
Orendorff A. (2019). The plague of e-commerce return rates and how to maintain profitability. Available at: https://www.shopify.com/enterprise/ecommercereturns.
Unpacking E-Commerce: Business Models, Trends and Policies (2019). Paris: OECD Publishing.
Mazaraki A., Duginets A. (2016). Essence of international production networks: institutional analysis. Contemporary issues in economics, business and management. Conference Proceedings. PRESSIA ltd. Belgrade, P. 265-270.
Global e-commerce 2019. (2020). Available at: https://www. emarketer.com/content/global-ecommerce-2019
Global manufacturing competitiveness index – 2016 (2017). Available at: https://www2.deloitte.com/global/en/pages/manufacturing/ articles/global-manufacturing-competitivenessindex.html
Communication technologies for the Internet of things in agriculture (Agro IoT) and the role of telecom operators (2018). Report 2017. J’son & Partners Consulting. Available at: http://json.tv/en/ict_telecom _analytics_view/communication-technologies-for-the-internet-of-things-inagriculture-agro-iot-and-the-role-of-telecom-operators
Shipp S., Scott J., Weber C., Finnin M. (2012). Emerging Global Trends in Advanced Manufacturing. Alexandria, VA: Institute for Defense Analyses. Available at: http://www.wilsoncenter.org/sites/default/les/Emerging_Global_Trends_in_Advanced_Manufacturing.pdf
Voigt K. (2012). China looks to lead the Internet of Things. Available at: http://edition.cnn.com/2012/11/28/business/china-internet-of- things/
Manyika J., Chui M., Bisson P. Woetzel J., Dobbs R., Bughin J., Aharon D. (2015). Unlocking the potential of the Internet of Things. Available at: http://www.mckinsey.com/insights/business_technology
Skіtsko V. І. (2016). Іndustrіya 4.0 yak promislove virobnitstvo maybutnogo [Industry 4.0 as an industrial production of the future]. Іnvestitsії: praktika ta dosvіd [Investments: practice and experience]. № 5. S. 33-39.
Jaruzelski B., Schwartz K., Volker S. (2015).Innovation’s New World Order.. Available at: http://www.strategybusiness.com/interactive/Where-Companies-Spend-Their-RD-Money.
WТО. Un.org. Available at: https://www.un.org/ru/sections/general/documents
Dijkman R. M., Sprenkels B., Peeters T., Janssen A. (2015). Business models for the Internet of Things. International Journal of Information Management. Vol. 35, P. 672-678.
Osterwalder A., Pigneur Y. (2010). Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers. 1st ed. John Wiley and sons, 288 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative CommonsCC BY-NC-SA (https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/), яка дозволяє іншим редагувати, вносити зміни і брати за основу для своїх творів цей твір некомерційним чином, поки автори похідних творів вказують авторів як авторів оригіналу і ліцензують свої твори на тих самих умовах;
- Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо не ексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі;
- Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи.