Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства
Ключові слова:
конкуренція, продукція, виробництво, конкурентні переваги, інновації, стратегічні цілі.Анотація
Розглянуто питання забезпечення конкурентних переваг продукції, визначено її
здібності як базису реалізації цілей підприємства в довгостроковій стратегічній перспективі.
Посилання
1
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-05-25
Як цитувати
Солоха, Д. В. (2015). Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (серія «Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості», 1(11), 111–114. вилучено із https://eung.nung.edu.ua/index.php/ecom/article/view/151
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ
Ліцензія
Положення про авторські права
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative CommonsCC BY-NC-SA (https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/), яка дозволяє іншим редагувати, вносити зміни і брати за основу для своїх творів цей твір некомерційним чином, поки автори похідних творів вказують авторів як авторів оригіналу і ліцензують свої твори на тих самих умовах;
- Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо не ексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі;
- Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи.