Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства

Автор(и)

  • Д. В. Солоха

Ключові слова:

конкуренція, продукція, виробництво, конкурентні переваги, інновації, стратегічні цілі.

Анотація

Розглянуто питання забезпечення конкурентних переваг продукції, визначено її
здібності як базису реалізації цілей підприємства в довгостроковій стратегічній перспективі.

Посилання

1

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-25

Як цитувати

Солоха, Д. В. (2015). Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (серія «Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості», 1(11), 111–114. вилучено із https://eung.nung.edu.ua/index.php/ecom/article/view/151