Особливості використання маркетингу на ринку нерухомості Івано-Франківської області

Автор(и)

  • І. С. Земляков

Ключові слова:

будівельна компанія, маркетинг, збут, просування, товарна політика, цінова політика.

Анотація

У статті досліджено стан ринку нерухомості в Івано-Франківській області.
Наведено основні напрямки маркетингової діяльності будівельних компаній на ринку первинної
нерухомості. Виділено перспективи маркетингової діяльності будівельних підприємств.

Посилання

1

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-10

Як цитувати

Земляков, І. С. (2015). Особливості використання маркетингу на ринку нерухомості Івано-Франківської області. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (серія «Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості», 1(11), 133–138. вилучено із https://eung.nung.edu.ua/index.php/ecom/article/view/155