Особливості використання маркетингу на ринку нерухомості Івано-Франківської області
Ключові слова:
будівельна компанія, маркетинг, збут, просування, товарна політика, цінова політика.Анотація
У статті досліджено стан ринку нерухомості в Івано-Франківській області.
Наведено основні напрямки маркетингової діяльності будівельних компаній на ринку первинної
нерухомості. Виділено перспективи маркетингової діяльності будівельних підприємств.
Посилання
1
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-05-10
Як цитувати
Земляков, І. С. (2015). Особливості використання маркетингу на ринку нерухомості Івано-Франківської області. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (серія «Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості», 1(11), 133–138. вилучено із https://eung.nung.edu.ua/index.php/ecom/article/view/155
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ІНШИМИ ВИДАМИ ДІЯЛЬНОСТІ
Ліцензія
Положення про авторські права
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative CommonsCC BY-NC-SA (https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/), яка дозволяє іншим редагувати, вносити зміни і брати за основу для своїх творів цей твір некомерційним чином, поки автори похідних творів вказують авторів як авторів оригіналу і ліцензують свої твори на тих самих умовах;
- Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо не ексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі;
- Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи.