ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ УСПІХУ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ БРЕНДІВ РОЗДРІБНОГО РИНКУ НАФТОПРОДУКТІВ

Автор(и)

  • О. Я. Малинка
  • А. О. Устенко

Ключові слова:

бренд, місія бренду, капітал бренду, управління капіталом бренду, ключові фактори успіху.

Анотація

Адаптовано метод критичних ключових факторів успіху для управління
капіталом бренду на ринках світлих нафтопродуктів, що дозволяє виділити
критичні дії, з яких повинна починатися практична робота щодо вдосконалення
управління брендом. По кожній критичній дії складено профіль, проведено її
дослідження та вимірювання і запропоновано покращення реалізації дії,
спрямоване на підвищення оцінки рівня її виконання.

Посилання

1. Малинка О. Я. Измерение капитала бренда на базе "ДНК"-подхода к
построению бренда / О. Я. Малинка, А. О. Устенко // Маркетинг и реклама. –
2009. – №4 (152). – С.62 – 67.
2. Малинка О. Я. Измерение капитала бренда на базе "ДНК"-подхода к
построению бренда / О. Я. Малинка, А. О. Устенко // Маркетинг и реклама. –
2009. – №5 (153). – С.44 – 48.
3. Устенко А. О. Метод критичних факторів успіху (КФУ) для розвитку систем
управлінської інформації / А. О.Устенко // Науковий Вісник ІФНТУНГ. – 2004.
– № 1 (7). – С. 67 – 73.
4. Aaker D. A. Managing Brand Equity. Capitalizing on the Value of a Brand Name /
Aaker D. A. – The Free Press: New York, London, Toronto, Sydney, 1991. – 299 p.
5. Keller K. L. Branding and Brand Equity / Keller K. L. – Marketing Science
Institute: Cambridge, Massachusetts, 2002. – 86 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-05

Як цитувати

Малинка, О. Я., & Устенко, А. О. (2018). ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ УСПІХУ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ БРЕНДІВ РОЗДРІБНОГО РИНКУ НАФТОПРОДУКТІВ. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (серія «Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості», 1(1). вилучено із https://eung.nung.edu.ua/index.php/ecom/article/view/72

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають