ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ УСПІХУ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ БРЕНДІВ РОЗДРІБНОГО РИНКУ НАФТОПРОДУКТІВ
Ключові слова:
бренд, місія бренду, капітал бренду, управління капіталом бренду, ключові фактори успіху.Анотація
Адаптовано метод критичних ключових факторів успіху для управління
капіталом бренду на ринках світлих нафтопродуктів, що дозволяє виділити
критичні дії, з яких повинна починатися практична робота щодо вдосконалення
управління брендом. По кожній критичній дії складено профіль, проведено її
дослідження та вимірювання і запропоновано покращення реалізації дії,
спрямоване на підвищення оцінки рівня її виконання.
Посилання
1. Малинка О. Я. Измерение капитала бренда на базе "ДНК"-подхода к
построению бренда / О. Я. Малинка, А. О. Устенко // Маркетинг и реклама. –
2009. – №4 (152). – С.62 – 67.
2. Малинка О. Я. Измерение капитала бренда на базе "ДНК"-подхода к
построению бренда / О. Я. Малинка, А. О. Устенко // Маркетинг и реклама. –
2009. – №5 (153). – С.44 – 48.
3. Устенко А. О. Метод критичних факторів успіху (КФУ) для розвитку систем
управлінської інформації / А. О.Устенко // Науковий Вісник ІФНТУНГ. – 2004.
– № 1 (7). – С. 67 – 73.
4. Aaker D. A. Managing Brand Equity. Capitalizing on the Value of a Brand Name /
Aaker D. A. – The Free Press: New York, London, Toronto, Sydney, 1991. – 299 p.
5. Keller K. L. Branding and Brand Equity / Keller K. L. – Marketing Science
Institute: Cambridge, Massachusetts, 2002. – 86 p.
построению бренда / О. Я. Малинка, А. О. Устенко // Маркетинг и реклама. –
2009. – №4 (152). – С.62 – 67.
2. Малинка О. Я. Измерение капитала бренда на базе "ДНК"-подхода к
построению бренда / О. Я. Малинка, А. О. Устенко // Маркетинг и реклама. –
2009. – №5 (153). – С.44 – 48.
3. Устенко А. О. Метод критичних факторів успіху (КФУ) для розвитку систем
управлінської інформації / А. О.Устенко // Науковий Вісник ІФНТУНГ. – 2004.
– № 1 (7). – С. 67 – 73.
4. Aaker D. A. Managing Brand Equity. Capitalizing on the Value of a Brand Name /
Aaker D. A. – The Free Press: New York, London, Toronto, Sydney, 1991. – 299 p.
5. Keller K. L. Branding and Brand Equity / Keller K. L. – Marketing Science
Institute: Cambridge, Massachusetts, 2002. – 86 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-05-05
Як цитувати
Малинка, О. Я., & Устенко, А. О. (2018). ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ УСПІХУ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ БРЕНДІВ РОЗДРІБНОГО РИНКУ НАФТОПРОДУКТІВ. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (серія «Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості», 1(1). вилучено із https://eung.nung.edu.ua/index.php/ecom/article/view/72
Номер
Розділ
ГАЛУЗЕВИЙ МАРКЕТИНГ
Ліцензія
Положення про авторські права
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative CommonsCC BY-NC-SA (https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/), яка дозволяє іншим редагувати, вносити зміни і брати за основу для своїх творів цей твір некомерційним чином, поки автори похідних творів вказують авторів як авторів оригіналу і ліцензують свої твори на тих самих умовах;
- Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо не ексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі;
- Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи.