Особливості розробки стратегії соціальної відповідальності підприємств нафтогазового комплексу

Автор(и)

  • Р. Т. Мацьків

Ключові слова:

соціальна відповідальність, управління, стратегія, нафтогазові підприємства, місцеві громади, соціальний діалог.

Анотація

У статті досліджено процеси та особливості розвитку соціальної відповідальності українських підприємств. Виділено основні проблеми цього процесу. Запропоновано механізм управління соціальною відповідальністю нафтогазових підприємств перед місцевими громадами. В роботі наголошено, що стратегія соціальної відповідальності є частиною загальної стратегії розвитку як окремого підприємства, так і головної компанії.

Посилання

1

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-11

Як цитувати

Мацьків, Р. Т. (2014). Особливості розробки стратегії соціальної відповідальності підприємств нафтогазового комплексу. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (серія «Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості», 2(10), 60–67. вилучено із https://eung.nung.edu.ua/index.php/ecom/article/view/168

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають