АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ КАПІТАЛУ БРЕНДІВ РОЗДРІБНОГО РИНКУ НАФТОПРОДУКТІВ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ БРЕНДУ "ОККО")
Ключові слова:
бренд, капітал бренду, процес формування капіталу бренду, управління брендом.Анотація
Розглянуто процес формування капіталу бренду, як складову цільової
підсистеми теоретичної моделі процесу управління капіталом бренду, що базується на
концепції брендової "ДНК". Проаналізовано особливості процесу формування капіталу
бренду "ОККО", що належить концерну "Галнафтогаз".
Посилання
1. Келлер К. Л. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и
управление марочным капиталом / Келлер К.Л. [2-е изд.] ; пер. с англ. – М. : Издательский
дом "Вильямс", 2005. – 704 с.
2. Малинка О. Я. “ДНК” бренду як система збереження, відтворення і передачі
інформації до споживача та її концептуальна модель / О. Я. Малинка // Маркетинг в
Україні. – 2006. – №1 (35). – С. 34 – 38.
3. Малинка О. Я. Позиціонування брендів на роздрібному ринку нафтопродуктів
України / О. Я. Малинка, А. О. Устенко // Науковий вісник Івано-Франківського
національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в
нафтовій і газовій промисловості. – № 2 (2), 2010. – С. 80 – 84.
4. Малинка О. Я. Теоретична модель процесу управління капіталом бренду / О.
Я. Малинка // Вісник Хмельницького національного університету. – 2007. – № 5, Т.3 (100).
– С. 239 – 244.
5. Okko.ua : матеріали сайту [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://okko.ua
управление марочным капиталом / Келлер К.Л. [2-е изд.] ; пер. с англ. – М. : Издательский
дом "Вильямс", 2005. – 704 с.
2. Малинка О. Я. “ДНК” бренду як система збереження, відтворення і передачі
інформації до споживача та її концептуальна модель / О. Я. Малинка // Маркетинг в
Україні. – 2006. – №1 (35). – С. 34 – 38.
3. Малинка О. Я. Позиціонування брендів на роздрібному ринку нафтопродуктів
України / О. Я. Малинка, А. О. Устенко // Науковий вісник Івано-Франківського
національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в
нафтовій і газовій промисловості. – № 2 (2), 2010. – С. 80 – 84.
4. Малинка О. Я. Теоретична модель процесу управління капіталом бренду / О.
Я. Малинка // Вісник Хмельницького національного університету. – 2007. – № 5, Т.3 (100).
– С. 239 – 244.
5. Okko.ua : матеріали сайту [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://okko.ua
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-05-05
Як цитувати
Малинка, О. Я. (2018). АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ КАПІТАЛУ БРЕНДІВ РОЗДРІБНОГО РИНКУ НАФТОПРОДУКТІВ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ БРЕНДУ "ОККО"). Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (серія «Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості», 2(4), 62–71. вилучено із https://eung.nung.edu.ua/index.php/ecom/article/view/85
Номер
Розділ
ГАЛУЗЕВИЙ МАРКЕТИНГ
Ліцензія
Положення про авторські права
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative CommonsCC BY-NC-SA (https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/), яка дозволяє іншим редагувати, вносити зміни і брати за основу для своїх творів цей твір некомерційним чином, поки автори похідних творів вказують авторів як авторів оригіналу і ліцензують свої твори на тих самих умовах;
- Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо не ексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі;
- Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи.