АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ КАПІТАЛУ БРЕНДІВ РОЗДРІБНОГО РИНКУ НАФТОПРОДУКТІВ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ БРЕНДУ "ОККО")

Автор(и)

  • О. Я. Малинка

Ключові слова:

бренд, капітал бренду, процес формування капіталу бренду, управління брендом.

Анотація

Розглянуто процес формування капіталу бренду, як складову цільової
підсистеми теоретичної моделі процесу управління капіталом бренду, що базується на
концепції брендової "ДНК". Проаналізовано особливості процесу формування капіталу
бренду "ОККО", що належить концерну "Галнафтогаз".

Посилання

1. Келлер К. Л. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и
управление марочным капиталом / Келлер К.Л. [2-е изд.] ; пер. с англ. – М. : Издательский
дом "Вильямс", 2005. – 704 с.
2. Малинка О. Я. “ДНК” бренду як система збереження, відтворення і передачі
інформації до споживача та її концептуальна модель / О. Я. Малинка // Маркетинг в
Україні. – 2006. – №1 (35). – С. 34 – 38.
3. Малинка О. Я. Позиціонування брендів на роздрібному ринку нафтопродуктів
України / О. Я. Малинка, А. О. Устенко // Науковий вісник Івано-Франківського
національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в
нафтовій і газовій промисловості. – № 2 (2), 2010. – С. 80 – 84.
4. Малинка О. Я. Теоретична модель процесу управління капіталом бренду / О.
Я. Малинка // Вісник Хмельницького національного університету. – 2007. – № 5, Т.3 (100).
– С. 239 – 244.
5. Okko.ua : матеріали сайту [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://okko.ua

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-05

Як цитувати

Малинка, О. Я. (2018). АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ КАПІТАЛУ БРЕНДІВ РОЗДРІБНОГО РИНКУ НАФТОПРОДУКТІВ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ БРЕНДУ "ОККО"). Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (серія «Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості», 2(4), 62–71. вилучено із https://eung.nung.edu.ua/index.php/ecom/article/view/85

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають